• jellesmolders

LOSTAROUNDTHEGLOBE: SYDNEY: EERSTE AANTAL DAGEN

Bijgewerkt: 30 sep 2019

Hoi allemaal!

Het werd wel eens tijd voor een update over de eerste aantal dagen in plaats van al die food blogs. We hebben helaas nog niet veel kunnen posten, omdat we enorm veel last hebben gehad van jetlags. Naast dit probleem zijn de afgelopen dagen daar niet minder leuk op geworden! We hebben enorm veel dingen gezien, gedaan en zoals jullie waarschijnlijk vast wel hebben gezien; gegeten. Het eten wordt hier vaak heel erg gaaf gepresenteerd.

Wij arriveerden op donderdag avond rond een uur of twaalf in ons hotel. We zijn dan ook direct gaan slapen, maar werden om zes uur 's ochtends al weer wakker. We zijn hierna gaan ontbijten en stonden rond zeven uur 's ochtends klaarwakker op de stoep om Sydney te gaan verkennen.

Allereerst zijn we gaan wandelen richting de Darling Harbour. Onderweg kom je enorm veel leuke parkjes en monumenten tegen. Eenmaal aangekomen in de haven liepen we direct naar het Opera House. We hebben hier een aantal foto's genomen en zagen dat er achter het Opera House een botanische tuin lag. Dit was midden in de stad, dus heel erg gaaf om te zien. We zijn hier heen gaan wandelen en hebben hier heerlijk kunnen relaxen. Heel erg fijn was het feit dat we zo vroeg waren. Het was enorm rustig in de stad en we hebben echt van al het moois kunnen genieten.

Onderweg terug naar het hotel zijn we nog lekker wat gaan eten bij The White Rabbit.

Helaas kregen we enorm veel last van onze jetlag en zijn we in slaap gevallen van 14:00 tot 20:00. Hier hebben we diezelfde avond enorm veel spijt van gehad, omdat we rond 3 uur 's nachts nog niet konden slapen.

De volgende dag werden we dan ook weer om 6 uur 's ochtends wakker. We zijn gaan ontbijten en hebben toen de bus gepakt naar Vaucluse. We zijn een wandeling gaan maken vanaf de Vaucluse kliffen naar Bondi Beach. De kliffen bij Vaucluse waren adembenemend.

Onderweg hebben we lekker wat gegeten bij Archie's en hierna zijn we gaan chillen op het strand genaamd Bondi Beach. Later in de middag zijn we terug gegaan naar het hotel.

De dagen hierna zijn we begonnen met de EBS cocktail cursus. Op zondag checkten we in bij het hostel en leerden we iedereen al kennen. Op maandag begonnen de lessen al. De cursus is hartstikke leuk en hier zullen we later nog meer over vertellen. Tot snel! ♥